חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Vasker’s Bakery Cafe: מסעדה חלבית כשרה בלב לאס וגאס

Vasker’s Bakery Cafe: מסעדה חלבית כשרה בלב לאס וגאס

VÄSKER'S Bakery Café

עזרה עם תכנון החופשה בלאס וגאס?

Vasker’s Bakery Cafe: מסעדה חלבית כשרה בלב לאס וגאס

Vasker’s Bakery Cafe: מסעדה חלבית כשרה בלב לאס וגאס

חוויה קולינרית בעיר החטאים

לאס וגאס, העיר הידועה בבתי הקזינו, ההופעות המרהיבות והאורות הנוצצים, מסתירה בתוכה פנינה קולינרית כשרה שמושכת את תשומת הלב של תיירים וישראלים כאחד – מסעדת Vasker’s Bakery Cafe. המסעדה החלבית והכשרה הזו מצליחה להפתיע גם את הקרניבורים הגדולים ביותר, ביניהם גם אותי, בזכות מגוון מאכלים טעים ואווירה חמימה ומשפחתית.

סיפור אהבה ועסק משפחתי

מאחורי ההצלחה של Vasker’s Bakery Cafe עומדים אלעד וסקרס ואשתו מיכל. מיכל, שגדלה באור עקיבא, הגיעה לארצות הברית לטיול לאחר השירות הצבאי והחליטה להישאר ולעבוד בעגלות. במהלך שהותה הכירה את אלעד, גם הוא עובד בעגלות, והשניים התאהבו והתחתנו. החלום של אלעד, שאוהב לאפות ולבשל, היה לפתוח מסעדה משלו, וזה בדיוק מה שעשו השניים – מסעדה שמשלבת בין האהבה לאוכל ואווירה קהילתית ישראלית.

אווירה של בית

המסעדה מעוצבת בטוב טעם ויוצרת תחושה של בית חם ומחבק. עם כניסתכם למקום תתקבלו בחיבוק חם ובעברית, והריח המדהים של המאפים הטריים מהטאבון יכה בכם מיד. בעיצוב הפנים תמצאו עמדת הנחת תפילין, שלושה מסכי טלוויזיה שמשדרים ערוץ חדשות אמריקאי, ערוץ ניקלודיאון לילדים וערוץ 14 הישראלי, כשברקע מתנגנים שירי ארץ ישראל בעברית.

חוויה קולינרית בלתי נשכחת

המטבח ב-Vasker’s Bakery Cafe מציע מגוון רחב של מאכלים חלביים ופרווה שמצליחים להרשים כל אורח. תפריט המסעדה כולל חביתות ואומלטים בטעם גן עדן, מגוון פסטות, פיצות, סלטים טריים, כריכים ומאפים. בין המאפים אפשר למצוא חלה, בייגל ירושלמי, באגט, פרנה, פיתה, בורקס, קרואסונים ורוגלך, וגם טוסטים ושקשוקה.

כל המנות מלוות במיצים טבעיים תוצרת בית. ומה לגבי מנות הילדים? השמות היצירתיים כמו "אני לא יודע", "אני לא רעב", "לא משנה", "לא בטוח", "אני לא רוצה את זה" ו"לא אכפת לי" מבטיחים שכל ילד ימצא משהו שיתחבר אליו.

פעילות קהילתית

Vasker’s Bakery Cafe אינה רק מסעדה אלא גם מרכז קהילתי המציע שיעורי תורה פעם בשבוע וקבלת שבת בכל יום שישי, לצד מכירת חלות ומאפים טריים. בנוסף, במקום נערכות הפרשות חלה יומיומיות לשמירה ולרפואת חיילי צה"ל, אזרחי ישראל והעם היהודי.

תעודת כשרות ואפשרויות נוספות

המסעדה פועלת בהשגחת חב"ד בהשגחת הרב צבי בורשטיין, ומציעה גם אפשרות לארוחות ללא גלוטן. אם הגעתם עם תינוקות, תמצאו במקום כסאות לתינוקות, עמדת נטילת ידיים וחנייה בשפע. המיקום המיוחד עם דשא וכסא נדנדה ליד המסעדה מוסיף לאווירה הנעימה.

לסיכום

Vasker’s Bakery Cafe מצליחה לשלב בין אוכל כשר ואיכותי לבין אווירה קהילתית חמימה בלב לאס וגאס. חווית הביקור במקום היא הרבה מעבר לאוכל – זו תחושת בית ישראלי באמצע המדבר. המלצה חמה לכל מי שמגיע לעיר, במיוחד למי שמחפש חוויה קולינרית כשרה ואיכותית.

פרטי המסעדה:

  • כתובת: 4235 S. Fort Apache Rd #250 Las Vegas, NV 89147
  • שעות פתיחה:
    • ראשון-חמישי: 8:00-20:00
    • שישי: 8:00-16:00
  • משלוחים: זמינים דרך DoorDash
  • טלפון: (725) 214-1434
  • אתר אינטרנט: vaskers.com

בקרו באתר שלהם לקבלת מידע נוסף על התפריט והאירועים המיוחדים.

לחזור למשהו ספציפי?