חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

11 דברים לעשות בלאס וגאס בפחות מ-60 דולר!

11 דברים לעשות בלאס וגאס בפחות מ-60 דולר!

Things to do in Las Vegas for under $60 AI

עזרה עם תכנון החופשה בלאס וגאס?

11 דברים לעשות בלאס וגאס בפחות מ-60 דולר!

לאס וגאס מלאה בפעילויות ואטרקציות מעניינות, וניתן ליהנות מחוויות רבות גם מבלי לשבור את הכיס. הנה רשימת פעילויות מומלצות שכל אחת מהן עולה פחות מ-60 דולר.

1. מרוץ ג'ין וודס ברחוב פרימונט

מסלול המרוצים של ג'ין וודס ממוקם ברחוב פרימונט ומציע חוויה מסעירה לחובבי נהיגת דריפטינג. העלות היא רק 30 דולר למרוץ, והמסלול בנוי במיוחד להחלקות מרהיבות בפניות חדות. חוויה מומלצת לכל מי שאוהב אתגרי נהיגה עם מעט אדרנלין.

2. הדק התצפית בקזינו סטרט

מגדל סטרט (The Strat) מציע נקודת תצפית עוצרת נשימה על לאס וגאס והסביבה. העלות נעה בין 25 ל-35 דולר, תלוי בזמן הביקור. הנוף המרהיב מהתצפית בהחלט מצדיק את המחיר, ומספק חוויה בלתי נשכחת לכל מבקר.

3. סימולטור המרוצים גרנד פרי ב-AREA 15

בקומה השנייה של אזור AREA 15 תוכלו להתנסות במרוץ בסימולטור גרנד פרי מתקדם. החוויה עולה רק 16 דולר ומדמה מרוץ סוער במיוחד. זו אפשרות נהדרת להרגיש את המהירות והאתגר שבמרוץ מבלי לעלות על הכביש.

4. מועדון למבוגרים PLAY ב-HOTEL LUXOR

בקומת המבוגרים של מלון לוקסור תוכלו למצוא את Play – מתחם מיוחד לגילאי 21 ומעלה שמציע בילויים ייחודיים. העלות נעה בין 37 ל-49 דולר, והחוויה כוללת משחקים והפעלות שמשלבות מוזיקה ואלכוהול במתחם סגור ומיוחד.

5. מוזיאון האמנות Arte

ליד מלון הקוסמופוליטן, נמצא מוזיאון האמנות Arte, אשר מציע תערוכות אמנות מודרניות. העלות היא בין 50 ל-60 דולר, והכניסה מומלצת לכל חובבי האמנות המעוניינים להיחשף ליצירות עכשוויות ומרגשות.

6. Army of the Dead VR Experience ב-AREA 15

חוויה מציאות מדומה שתוכננה בהשראת סרט האימה "Army of the Dead". האטרקציה ממוקמת ב-AREA 15 ומחייבת תור בכניסה. העלות היא 30 דולר, והיא מומלצת לכל מי שאוהב סרטי אימה וחוויות אינטנסיביות.

7. שייט בגונדולה במלון ונציה

אחת מהאטרקציות הרומנטיות בלאס וגאס היא שייט בגונדולה במתחם מלון ונציה, העובר דרך חנויות הגרנד קנאל. המחיר הוא 39 דולר לאדם, ויש להזמין את השייט ישירות במקום. השייט מספק חוויה של קסם אירופאי בלב העיר.

8. היכל התהילה לפינבול

ממוקם במרחק הליכה משלט "Welcome to Fabulous Las Vegas", היכל הפינבול מציע כניסה חינמית ורוב המשחקים בו עולים כמה סנטים בלבד. חוויה מושלמת לכל חובבי משחקי הארקייד של פעם, שמחזירה את המבקרים אחורה בזמן.

9. משחק כדור מחוץ למציאות ב-AREA 15

בקומה השנייה של AREA 15 תוכלו להתנסות במשחק כדור מציאות מדומה בעלות של 10 דולר בלבד. חוויה מהנה ומשעשעת שמתאימה לכל הגילאים.

10. מוזיאון המאפיה (Mob Museum)

מוזיאון המאפיה ממוקם במרכז העיר ומציג את ההיסטוריה של המאפיות בלאס וגאס. המחיר נע בין 25 ל-35 דולר, והביקור כולל הצצה לסיפורים מרתקים על הפשע המאורגן בארה"ב.

11. חווית ספארי דיגיטלית ב-LUMINARIUM

מתחם Luminarium ליד AREA 15 מציע חוויית ספארי וירטואלית בשם Wild, במחיר של 35 דולר בלבד. החוויה כוללת כניסה לעולם דיגיטלי עשיר בטבע ונופים מרהיבים.

אלו רק חלק מהאפשרויות לחוויות בלתי נשכחות במחירים נוחים בלאס וגאס!

שימו לב: המחירים המצוינים במאמר עשויים להשתנות, ואין לנו אחריות על דיוקם בזמן הקריאה.

לחזור למשהו ספציפי?